Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart

עזרה שאלות נוספות

 עזרה שאלות נוספות-


ההזמנה שלי

איך אני מבצע הזמנה?

נא לציין את הכמות או המשקל הנדרשים עבור כל מאמר שנבחר. אתה יכול לסיים את ההזמנה שלך על ידי לחיצה על הכפתור המתאים או להמשיך בקניות שלך באמצעות התפריט הניתן לגלילה בתחתית העמוד. כמו כן, תוכל להזין כתובת מיוחדת למשלוח. הזמנת הרכש מפרטת את פרטי הרכישות שלך, מציינת את עלויות המשלוח ואת הסכום הכולל לתשלום. בבחירת כרטיס תשלום תינתן גישה למצב מאובטח בו תוכל להזין את פרטי הכרטיס שלך באבטחה מוחלטת.


אילו גדלי אריזה זמינים?

תה עלים רופפים נמכר בשקיות של 100 גרם ושקיות של 500 גרם (לא זמין לכל סוגי התה). אתם נהנים מהנחה של 5% ברכישת שקית 500 גרם ו-10% ברכישת זוג שקיות 500 גרם (מחירי היחידה כבר כוללים הנחות אלו). כמה סוגי תה זמינים גם במיכלים ושקיות תה של מוסלין.


אישור ההזמנה שלי

לאחר התשלום, תקבל אישור הזמנה במייל.


כללי משלוח

הזמנות נשלחות עד סוף יום העסקים הבא. הזמנות מועברות בדרך כלל למדינות האיחוד האירופי תוך מספר ימים (4/6 ימים עבור בריטניה, גרמניה, איטליה, ספרד, בלגיה, הולנד ולוקסמבורג - שבוע עבור מדינות אחרות באיחוד האירופי). עבור מדינות שאינן באיחוד האירופי, הזמנות מועברות בדרך כלל תוך שבועיים (4 ימים עבור שוויץ ונורבגיה). עלויות המשלוח נקובות באופן אוטומטי בטופס ההזמנה באינטרנט, בזמן התשלום, בהתבסס על משקל ההזמנה שלך וארץ המשלוח.


הציעו מתנה ושלחו את ההודעה האישית שלכם

ניתן לבחור נמען אחר למשלוח, על מנת לשלוח מתנה ולצרף את הודעתכם האישית. תתבקש לסמן את התיבה המתאימה ולהקליד את הודעתך בשדות המתאימים. מכתב עם הודעתך האישית יצורף עם החבילה, האריזה תהיה סטנדרטית והחשבונית תישלח אליך בדואר בנפרד אם תתבקש. אל תהססו יותר, תן את מתנת התה!


יש לי בעיה טכנית ואני לא יכול לבצע הזמנה

שלחו לנו את טופס יצירת הקשר במייל עם כמה שיותר פרטים מדויקים על הבעיה שלכם. אנא ספק פרטים על מערכת ההפעלה שלך (למשל, Windows XP, Mac OS X וכו') והדפדפן שבו אתה משתמש (למשל, Internet Explorer, Firefox וכו').


תשלום - אבטחה

תשלום מאובטח

כדי להבטיח עסקאות מקוונות מאובטחות, תשלומים המבוצעים באמצעות כרטיסי בנק באתר Palais des Thés מעובדים באמצעות פרוטוקול SSL. זה בודק אוטומטית את תוקף זכויות המשתמש לתשלום ומצפין את כל הנתונים שהוחלפו כדי להבטיח סודיות מקסימלית.


מתקבלים כרטיסי אשראי

כרטיסי אשראי מקובלים לתשלום מאובטח מקוון: VISA, EUROCARD, MASTERCARD.


הזמנה טלפונית

שירות הלקוחות שלנו ישמח לענות על שאלותיך או לקבל את ההזמנה שלך. הזמנות בטלפון יתקבלו בברכה: +33 (0)1 43 56 90 90 שני עד שבת: 9:00 - 18:00.


מעקב אחר הזמנה

עוקב אחר ההזמנה שלי

אתה מקבל באופן אוטומטי מייל אישור הזמנה שנשלח לכתובת המצוינת ברגע שאישרת את הזמנתך.


עדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי

כל ההזמנות נשלחות באמצעות שירות המעקב של colissimo ומועברות כנגד חתימה. עלויות המשלוח מחושבות אוטומטית לפי ארץ המשלוח ומשקל ההזמנה.

זמן האספקה ​​הממוצע שנצפה הוא בין 4 ל-12 ימים, תלוי ביעד.


משלוח לא תואם את ההזמנה שלי, תלונה

צרו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר. אנא שלח לנו את מספר ההזמנה שלך כדי שנוכל לענות לך במהירות האפשרית.


חשבון הלקוח שלי

יצירת חשבון

כדי לבצע הזמנה ולגשת לשירותים שלנו, עליך ליצור חשבון לקוח. Palais des Thés מתחייב להגן על פרטיך האישיים ולטפל בהם בסודיות מחמירה. ליצירת חשבון, עיין בסעיף "החשבון שלי" בראש עמוד זה.


שינוי החשבון שלי (פרטי התקשרות, דואר אלקטרוני וכו')

אתה יכול לשנות את המידע שלך בכל רגע דרך חשבונך: עיין בסעיף "החשבון שלי" בראש עמוד זה.


סיסמא נשכחת

אם שכחת את הסיסמה שלך, אין צורך ליצור חשבון חדש; אתה יכול לאפס את הסיסמה שלך באופן מיידי ובאבטחה מלאה: עיין בסעיף "החשבון שלי" בראש עמוד זה.


פנייה לשירות הלקוחות בנוגע לחשבון שלי

אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות לשירות הלקוחות שלנו בדואר אלקטרוני או בטלפון (פרטי התקשרות בתחתית עמוד זה).


כיצד לקבל את הניוזלטר

אם אתה רוצה לראות את המטעים, לקבל את כל חדשות התה האחרונות או לשמוע על מוצרים חדשים, בחירות מועדפות ומבצעים מיוחדים, למה שלא תירשם לניוזלטר שלנו על ידי הזנת כתובת הדואר האלקטרוני שלך בשדה הרלוונטי בתחתית עמוד זה.


אבטחה וסודיות

Palais des Thés מקפיד על חוק 78-17 מיום 6 בינואר 1978 המתייחס ל"אינפורמטיקה, קבצים וחירויות אזרחיות" וכן לעקרונות האתיים הנובעים מכך הנוגעים לכל מידע אישי שתתבקשו לספק לנו במסגרת הזמנה שהתקבלה. דרך האתר שלנו


מידע על התה שלנו

כמה סוגי תה זמינים באוסף של Palais des Thés?

כ-250 סוגי תה רופפים זמינים, תה ממדינות מוצא שונות (סין, יפן, הודו...) ומכל הסוגים (תה לבן, תה ירוק, תה שחור, תה בטעמים...). הם מוצעים באריזות שונות: חבילות של 100 גרם, 500 גרם ו-1 ק"ג, מארזים ושקיות תה מוסלין.


באילו סוגי טעמים אתה משתמש?

חומרי טעם וריח טבעיים הקיימים בטבע ומתקבלים על ידי מיצוי חומרים ארומטיים הכלולים בתבלינים, קליפות הדרים, פרחים ואפילו פירות, למשל.

חומרי טעם וריח סינתטיים שמשחזרים את הטבע אם החומרים הארומטיים קשים או בלתי אפשריים למיצוי (טעם וניל של קינוחי שמנת, למשל) או שהם יצירה מלאכותית לחלוטין (טעם "קולה" של ממתקים, למשל).

Palais des Thés מייחס חשיבות רבה לטבעיות התה והחליטות שלו. לכן אנו מעדיפים חומרי טעם וריח טבעיים ביצירה שלנו ונמנעים מיצירות סינתטיות לחלוטין. כל חומרי הטעם שלנו מקורם בלעדית באיחוד האירופי, ובכך מבטיחים את איכותם.


אני לא יכול למצוא את התה שאני רוצה להזמין. זה עדיין זמין?

אתה יכול לחפש תה באמצעות תפריט החיפוש או המודול (הזן את שם התה). אם אינך יכול למצוא את התה שאתה מחפש, ייתכן שהוא לא זמין באופן זמני או אזל מהמלאי (תה הבציר שלנו זמין רק בכמויות קטנות מאוד).


תוכל לשלוח לי את הקטלוג שלך?

אין לנו באמת קטלוג. כל סוגי התה שלנו זמינים באתר האינטרנט. אם תרצו, נשמח לשלוח אליכם את המחירון שלנו בדואר בצירוף טופס הזמנה. לאחר מכן תוכל לבצע הזמנה מבלי להשתמש באתר האינטרנט ותוכל לשלם באמצעות כרטיס בנק או המחאה. אנו מציעים גם מגוון רחב של ערכות קופסאות "גילוי" תה (ראה סעיף מתנות).


מדיניות דגימה

דוגמיות חינם מתווספות להזמנה שלך על מנת לאפשר לך לטעום סוגים שונים של תה. עיין בעמוד הייעודי שלנו.


איך להכין את התה שלי?

הכנת תה היא תנאי חיוני להפקת המרב מהחליטה שלך. ראה טבלת עירוי שלנו לכמויות וזמנים טובים.


היתרונות הבריאותיים שלי

הרבה דברים נאמרים ונכתבים על תה. לפעמים קשה לדעת מה באמת נכון. ברצוננו להזמין אותך לקרוא את הדף המיוחד שלנו לתה ובריאות.


אשמח לקבל מידע נוסף על מוצר מסוים

אם אתה רוצה לקבל מידע קבוע על ההצעות החדשות שלנו, המועדפים שלנו וההצעות המיוחדות שלנו, הצטרף לרשימת התפוצה שלנו כדי להירשם לניוזלטר שלנו. הזן את כתובת הדואר האלקטרוני שלך בשדה המיועד למרגלות עמוד זה.

אל תהססו לפנות למומחים שלנו במייל או בטלפון (ראה את פרטי ההתקשרות בתחתית עמוד זה).


ההתחייבות שלנו

להוט להפחית את השפעת פעילותו על הסביבה, Palais des Thés אימץ גישה כללית של אחריות אקולוגית עוד בשנת 2008. לכן הקטלוג שלנו כולל מבחר מוצרים הנושאים את תווית החקלאות האורגנית בהתאם לסטנדרטים של האיחוד האירופי . למידע נוסף.


נוכחות של אלרגנים

בהתאם לתקנה EC 1169/2011 על מתן מידע על מזון לצרכנים, Palais des Thés מודיע ללקוחותיו על הימצאות אלרגנים במוצריו, תוך ציון האלרגנים בכתב מודגש ברשימת הרכיבים